BADAT ..

2008-02-10 14:52:49 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Åh nu har man tagit ett lååångt skönt bad , I Love it :) Kokande hett va vattnet precis som jag älskar det , så avkopplande finns inget bättre än det :) Så nu har jag precis satt mitt hår i två flätor , för jag orkar inte föna det , mitt hår är cp jobbigt , måste föna det torrt annars kan jag inte borsta det , o sen måste jag platta de annars står det åt alla håll :/

Snart matdags för lilla plutten ! :) Det kurrar lite i hans mage , så han ska få påfyllning nu ! =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gissa om jag blir avis när jag läser att du badat. Har inte badat sedan vi flyttade från lägenheten i juli. Har badkar men badrummet är inte godkänt för att bada i.

2008-02-10 @ 15:00:02
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback