BARNLEDIG ..

2008-02-18 14:01:05 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Just nu är det bara jag och Rocky hemma , Jörgen åkte iväg med William till affären , så skönt att få lite egen tid att göra vad jag vill utan att behöva bry mig om någon annan än mig själv ! Fast klart så saknar jag min lilla plutt men dom kommer nog hem snart :) Då ska vi laga mat , stekt torsk , potatis & dillsås , *Yummie* Sitter o pratar med min Frida e teleföööön som vanligt ^^ ..

Annars händer det inte så mkt idag , fint väder ute så kanske blir en promenix i det fina vädret i eftermiddag . Vill verkligen flytta till Borås nu , jag vill jag vill jag vill ! så jag hoppas Jörgen får nått utav jobbena han har sökt ! :) Jag vet en till som hoppas på det me ^^  :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi har oxå 10 grader ute nu och strålande solsken. Ska va såhär hela veckan så idag kör jag ¨på en städdag och sen kan jag och Tore gotta oss resten av veckan om det håller i sig :-)

2008-02-18 @ 15:22:10
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback