BESÖK !

2008-02-16 17:22:18 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu i eftermiddag har vi haft lite besök , Alexandra kom och hälsade på :) Kom precis när jag stog o lagade mat till mig o jörgen o samtidigt matade William , haha :p så hon tog över o matade william så fortsatte jag med min och jörgens mat . idag blev det klyftpotatis , kotlett och bearnäisås (stavas) Och det va smaskens vill jag lova . William välkommnade Alex med att spy på henne , så snäll är han mot sina gäster ;p

Sen satte vi oss i köket o tjötade lite och drack lite kaffe , medans william fick mellis , :) det tyckte han va nam nam , speciellt när han fick grisa o bli jätte kladdig ;p haha .. Så nu har alex åkt för en liten stund sen och vi sitter här o slappar , lr aah william har somnat en liten sväng i babysittern o pappsen ligger o vilar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback