BVC BESÖK

2008-02-20 10:21:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag är det BVC besök , ska vara där kl 11.10 :) Vi ska träffa läkaren idag , hoppas allt kommer gå bra o William är på bra humör :) Får väl se hur mycket han har växt och gått upp i vikt ;) Men just nu ligger han o sover lite . Vet inte om man kanske skulle åka upp till Överby en sväng sen , skulle behöva ha lite burkmat o nya nappar till Williams flaskor , o kanske passa på att shoppa blöjjor nu när jag ändå har rabattkuponger , så man får använt dom ! =)

Idag fyller även Williams kusin Angelica 18 år , så grattis till henne! Annars är det väl lugna puckar idag , ska väl se om jag hittar en ny mössa till William , den vi har nu är så jobbig åker bara ner i ansiktet hela tiden ;p jobbigt för han , för han blir så irriterad varje gång den åker ner i ögonen , nej nu ska jag gå o göra mig iordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback