DAGEN

2008-02-20 19:13:27 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Har inte alls hunnit sitta här o skriva idag , hehe .. vi va ju som sagt på BVC i förmiddags o träffade läkaren o det gick jätte bra , William va jätte duktig o visade alla sina talanger ;p Han är stor kille nu iaf , väger 8085 gram & är 72,6 cm lång . Så det är ingen liten plutt vi har längre :)

Sen åkte vi ut till Överby med Jörgens mamma & syster . Gick in på Maxi o handlade lite smått o gott som behövdes ha hemma . Lite mat till William o så , lite burkmat o nya nappar till hans nappflaskor , sen lunchade vi på Coop , o william fick lite mat han med :)

Sen blev det hemåt o fixa lite , imorn åker vi ju till Borås på förmiddagen så imorn kommer det inte alls bli mycket bloggande . vi ska ju hälsa på min lilla knasiga familj o sen ska vi hem till Frida *Me Like* Äntligen ska vi träffas , fast det känns som att jag kännt Frida hur länge som helst :)

Har precis tagit mig ett helt underbart bad , så ska väl snart gå o blåsa håret , o sen är det ju Grey's Anatomy ikväll som är ett MÅSTE för mig :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Din bebis är ju större en min :'( SÅ SKA DET INTE VARA ! DET ÄR MIN SOM SKA VARA STÖRRE. Hon är ju 2,5 månad äldre ju :(

Hoppas du har kul hos Frida imorgon :)

2008-02-20 @ 20:44:34
Postat av: Christopher

Vems förtjänst är det att ni känner varandra ;) Joo underbara lilla mig, tänk vad bra jag är ibland *himmlar*

2008-02-20 @ 21:08:19
Postat av: Christopher

hehe hmm bra fråga vet du ? :p

2008-02-20 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback