EN SVÄNG

2008-02-14 17:18:35 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vi har varit en sväng nere på stan idag .. Va nere på Sand o kollade hur det gick för dom , dom håller ju på och bygger om en himla massa , men det blir nog bra i slut ändan , va mycket stökigt . Men dom har ju en vecka på sig att bli klara så :p Vi gick även för att hälsa på Jörgens kompis Benny , men han satt i möte :/ Så det blev hem istället då min mage kurrade , så Jörgen ställde sig o gjorde blodpudding till oss , o han gjorde en bloddpudding till ett litet hjärta till lilla mig , helt sött :) är han inte go min älskling?

Sen gick hela familjen o vilade , ja vilade dock på soffan , för jörgen snarkar ;p hehe .. skönt att få vila lite på dagen . Nu ska vi snart åka upp till Ica Maxi , såg att lillemans gröt va nästan slut :/ Inte bra det , så måste införskaffa ny , så han kan smaska :)

image287

Mitt Hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Så han kan smaska? Inte kladda ner hela bordet och stoppa fingrarna i munnen då? ;)

2008-02-14 @ 19:17:45
URL: http://mammafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback