FREDAG MORRON

2008-02-29 07:56:46 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Usch fy fan va trött jag va igår , efter att jag hade kikat på första avsnittet av Private Practise så skulle jag o Jörgen se på Kitchen Nightmares , tror ni inte att jag somnar i Jörgens famn då ? :p Lite gosigos va det allt , men jag ville sett programmet men orkade verkligen inte hålla ögonen öppna , så jag gick o la mig o sov istället :)

Vaknade vid 7 imorse , av att en liten herre låg o pratade med spjälskyddet , så då gick vi upp efter en stund o bytte blöjja , för den luktade inte blomma direkt , nu sitter vi här , jag dricker mitt te för att piggna till & William sitter o leker med sin prasselbok som han tycker är superskoj :)

Måste till apoteket sen , måste fixa nässpray är så tät i näsan på nätterna så det är inte sant , vaknar av att jag knappt kan andas :/ Ingen vidare känsla de där , sen skulle vi väl till ÖB och köpa lite mer godis till lilla vovven för det va slut , o sen ska jag & William hem till Åsa och få prata lite skit , o såklart leka med Thea & Melwin :)

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: lovisa

hoppas du får en trevlig fredag!

2008-02-29 @ 08:14:23
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Angelica

Vi ska på babysim och ta kor när de dyker idag. Ska bli kul och ha ett sådan kort på Tore.
Annars blir det slapping och så ska det låta ikväll. Är ju säsongstart för det :-)

2008-02-29 @ 10:42:46
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback