FREEDAG !

2008-02-22 10:25:20 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Då va det återigen fredag och helg . Tiden går fort när man har roligt sägs dt ju . Fan va trött jag va när Jörgen väcte mig imorse , jag ville verkligen inte gå upp men William skulle ju ha mat så det var bara att pallra sig upp , även om jag gärna hade sovit en timme till ;p men men så kan det va ..

Idag vet jag inte alls vad vi ska göra , skulle behöva åka o köpa mer gröt till lilleman , vet inte riktigt hur länge den räcker ;/ Får se hur det blir .. eller vad man ska göra idag , nu tror jag att jag ska gå o lägga mig på soffan hursomhelst ..

Kommentarer
Postat av: Christina

jo, den var allt kvar idag med. så det blir ställa den där hädan efter. det är bra folk i min trapp så ingen av dom snor den i alla fall. men det finns ju andra. men som tur är bor det typ inga tattaballos här ;)

2008-02-22 @ 12:30:04
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Christina

Men prova och ställ den där nere. för jag tror det ska gå och få ut på försäkringen om den blir snodd.

2008-02-22 @ 12:40:21
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback