FREEEEDAG !! :)

2008-02-15 09:31:01 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jaaaaa äntligen helg ;D Vaknade redan vid halv åtta idag , fast vi gick inte upp förän vid halv 9 :p haha . vi är sjusovare i denna familjen eller iaf jag som älskar att sova ;) William låg ändå och pratade i sin säng så det gick ingen nöd på han inte :) sen låg vi o gosade i sängen , jag lilleman o rocky (storebror) :) Idag funkade iaf gröten utan protest , vet inte varför han betedde sig som han gjorde igår , men alla har vi våra dagar :p

Fint väder idag med , ska strax ut o promenera med Rocky , det är dock jävligt kallt ute , men solen skiner så vi går ut ändå ;p iof behöver han ut vilket väder det än är , men det är oftast Jörgen som sköter den biten . Men today är det jag . Skönt att få komma ut lite i det fina vädret med :)

Vad ska ni göra idag ? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska.. inte göra ett skit :)

2008-02-15 @ 09:38:15
URL: http://mammafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback