GREY'S

2008-02-27 22:18:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


På kvällen har vi varit duktiga , följde med pappa Jörgen & Rocky ut på promenad , va skönt att få komma ut o gå lite när det är så tyst och lugnt ute . Är så harmoniskt på ett sätt.. Rocky sprang och lekte med pinnen , Buse!!
Sen va det matdags o sovdags för lilleman , han somnade hos mig först men precis när jag skulle lägga han i sängen tror ni inte att han vaknar då?! Jo då , så Jörgen tog över så jag kunde se på mitt favorit program :)

Klarar inte av att missa det , Jordens undergång ! :p haha .. Imorn börjar även Addison's serie på TV4 . Så det får man ju kika på , ska nog träffa Åsa imorn med och ta oss en promenix , va längesen nu . Melwin har ju haft öroninflammation så det har ju inte vart möjligt heller . Nej , nu ska jag lägga mig i soffan och äta ostbågar & godis , o dricka lite hallonsoda (hemmagjord) tror jag ;) Puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback