HEMSKA MÄNNISKA =/

2008-02-02 20:17:43 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja o william gick på promenad innan skulle gå till Hemköp o handla lite gott till kvällen .. Men strax innan hemköp kom det en man , i brunt långt sliskigt hår o ruskade tag i vagnen , o bara gick därifrån o william som låg o sov blev såklart jätte rädd , o började gallskrika =/ mammas lilla hjärta . Jag skrek självklart till han o fråga va han sysslade med .. men han bara gick =( Gör man så när det ligger ett litet barn i ? Skrämma mitt lilla hjärta på det viset , han blev verkligen livrädd , usch det högg i mitt hjärta =/

Jörgens pappa kom och hämtade mig sen , för jag ville verkligen , verkligen inte gå hem ifall vi skulle möta denna hemska människa igen . Tänk om nån skulle skada min bäbis , vet inte vad jag skulle ta mig till .. :( Är verkligen jätte ledsen o arg nu .. så ska sätta mig i soffan med chips och dip med min älskling ..

Kommentarer
Postat av: Mia

FY FARAO va obehagligt:S
Stackars er båda två alltså, jävla idioter det finns i den där stan alltså.
Om jag ser den där idioten skall jag allt ta ett rejält snack med denne!!!
Ingen skall göra min fru o hennes prins skada!

GAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!

love u

2008-02-02 @ 20:25:04
Postat av: Frida

Men herregud! Skojar du med mig?! Vilken idiot! Att du inte slog till honom! Fast det är klart, man kommer på allt man kan säga/göra efteråt. Ooh, vad arg jag blir!

2008-02-02 @ 21:03:30
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback