JAHA JA ..

2008-02-24 19:07:42 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Usch , ja jag säger då det ! ..

Inte gjort något vettigt direkt idag , Jörgen skötte tvätten idag , så jag har bara latat mig , vikt tvätten har jag dock gjort , så lite nytta har det blivit hemma . Tagit mig ett skönt bad efter att William spydde på mig :/ Annars har jag bara varit hemma o haft det allmänt tråkigt . Finns ju inget och göra när det är så tråkigt väder ute , plus att det inte finns nått att göra i den här stan just nu .. Jag hoppas fortfarande på att Jörgen snart kan få ett jobb i Borås så vi kan flytta dit . *Hoppas Hoppas*

Wallander kommer ju på TV ikväll så det ska vi väl kika på skulle jag tro .. Annars har denna dagen mest känts meningslös ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback