LONELY :/

2008-02-09 23:55:21 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(0) «


Ouff det är ensamt nu :/ Ensamt och extremt tråkigt .. Vet inte alls vad man ska göra .. saknar min älskling jätte mycket , men han kommer ju inatt .. Önskar att han var hemma med mig istället för att spela . men men .. Har ju William hemma men han sover ju så han är inte så mycket till sällskap just nu , hahha ^^ ..
Får gosa med han imorn istället , när han är mer vaken än vad han är just nu ..

Tänk att man kan vara så beroende av en annan människa , för jag är verkligen beroende av min Jörgen .. vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade honom , visst bråkar vi som alla andra par , o avskyr varandra lite smått under just den tiden .. men det finns ingen jag älskar så som jag älskar honom .. Han är mitt allt ♥ ..

Utan mina 2 killar , finns det ingen mening med livet .. :/ Jag går genom eld för er !

Känner enbart Kärlek för Jörgen & William ♥

image284

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback