LÖRDAG

2008-02-02 10:20:14 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Sovit massa gott inatt .. Ingen gungade säng den här gången iaf =O) *sköööönt*
Sov väl ungefär till 08.30 idag innan jag gick upp o gjorde iordning gröt till william som han så gärna smaskade i sig . hihi ^^ han verkar gilla den får se om vi fortsätter på samma eller om jag testar en ny sort sen .

Det snöar nu så in i bomben mycket , det ser ut som värsta vinter landskapet ute , tur jag inte ska ut idag iaf . Har tvättstugan idag mellan 12-16 , måste få tvättat upp lite kläder , :) William spyr ju en hel del under veckorna så att säga så det blir lätt mycket tvätt .

Nu ska jag gå o pussa på mina pojkar ..

image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback