LÖRDAG

2008-02-16 09:45:49 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Då va det lördag åter igen , fan va veckorna bara springer iväg för en .. Har inte gjort så mycket hittils idag mer än o gett William sin frukost , idag är det tyvärr ingen sol ute iaf :( Men får la se om vi kanske kommer ut på en promenad iaf idag eller vad som händer . Jag vill ha sommar o sol så man kan hitta på massa saker , nu är ju allt bara så tråkigt hela tiden , har varit så glad när det varit fint väder 3 dagar i rad . Men såklart inte idag :/ men men ..

Ikväll är det Melodie Festivalen på TV , då finns det iaf nått att se på .. ja det är la ungefär så min dag ser ut idag :)

Hur ser eran dag ut? :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag ska till make med anna är det tänkt :) sen ska jag å emma kolla på Tokio Hotel dvdn =P

2008-02-16 @ 12:06:16
Postat av: Kornelia

Hej, Sesse ger han NAN men hon ska prova semper och se om han blir bättre. Vad är det du ger din lilla plutt för hård mage? Jag har aldrig hört talas om det:S Skulle va tacksam för svar för Sesses plutt är ganska hård i magen:(
Måste bara säga att du har en underbart söt liten kille där :)
Ha det fint vännen.

2008-02-16 @ 12:57:13
URL: http://honeypearl.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

nörd som jag är så ska jag åka till v-ås och gå på melodifestivalen ^^ Men ska bli skönt att bara vara jag & Magnus för en kväll :)

2008-02-16 @ 15:44:53
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback