MOPED IDIOTER !!!

2008-02-17 16:47:11 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Ja innan gick vi på promenad , lilla familjen :) Gick på cykelvägen borta vid oss , då kommer det en moped i all världens fart , med 2 killar på . utan hjälm ! körde väldigt nära oss och i väldigt hög hastighet :/ Hur tänker man då? När det går folk med hundar ? o folk med barnvagn? sen vände dom igen o körde mot oss , så Jörgen gick ut o ställde sig framför dom för att dom skulle stanna så han fick pratat vett med dom , men tror ni att dom stannade även när han stog framför? nej dom fortsatte köra mot han , så då tryckte han till dom så dom kom ut på gärdet , o sen 20 meter bort vurpa dom , antagligen efter jörgens knuff ! HAHAHA ^^ .. Gick ett par efter oss o bara ropade "ÄNTLIGEN" .. Han kunde lika gärna kört in i Williams vagn , o kört ihjäl han ! Fan va irriterad man blir på sånt !

Nog om dt , vi gick till kyrkogården sen .. besökte Jörgens mormor . o jag blev så ledsen inombords , saknaden efter pappa kom verkligen smygandes i ryggmärgen på mig . kännde hur tårarna ville fram . Gud , va ja saknar dig pappa ..  Vi va även o besökte Hugos grav , (Jörgens kompis , förlorade sin son när han va väldigt ung i en sjukdom som heter Krabbes) så hemskt när små barn dör . Blev verkligen jätte ledsen när jag såg alla barngravar :/ Bestämde mig iaf att vi ska åka till Borås i veckan , jag ska besöka min pappas grav för första gången sen han dog i Januari - 07 . Vi kommer även då hälsa på min favorit Frida ;D Yeah ! Ska bli massa skoj att ÄNTLIGEN få träffa henne . Det va fan på tiden :p hahah ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy fan , här i stan så har dom iaf respekt eller nått för när man går med barnvagn så brukar dom sakta in & köra sakta förbi. Eller iaf när jag kommer & går :P

2008-02-17 @ 16:58:56
Postat av: Miah

Moped förare är verkligen hemska.. Har råkat ut för samma sak när jag gått med barnen och barnvagnen och hund.. Man blir så förbannad..

2008-02-17 @ 17:32:17
URL: http://miahsblogg.blogg.se
Postat av: Frida

Ja, nu är det fanimig på tiden :D Ska bli så kul om ni kommer : )

2008-02-17 @ 19:49:08
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Bea WIGGOSMAMMA

FYFAN, det finns idioter till allt! :/

2008-02-18 @ 09:52:22
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback