ÖVERBY

2008-02-26 11:48:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


nu har vi varit på Överby på ICA MAXI och handlat .. Blev massa mat , till både oss , William & Rocky : ) Massa burkmat som jag vet att han gillar även några nya sorter som jag tänkt att testa men om det är omtyckt det är en annan femma . Men det märker vi , det är värt ett försök iaf : )

Vi införskaffade oss en Sodastream idag me , så nu ska jag bara dricka kolsyrat vatten : ) Me like =) Måste köpa såna där smaker sen så man kan göra go dricka , hehe . Önskade ju mig en sån när jag fyller 20 om 2 månader . Men nu får min älskling köpa något annat till mig istället : ) Tror jag vill ha kläder till mig eller få fixa mitt hår eller något liknande .

Sen gick jag över till Lindex , för ja som sagt så skulle ju Wille få en ny mössa , och det fick han . En brun jätte söt mössa :) Älskar Lindex kläder , tycker dom har så mycket snyggt till barn . Nu står Jörgen i köket o ska slänga ihop nått att äta , en god röra han brukar göra ibland med mycket go saker i : )

William sover nu , han somnade i bilen .. så han sover fortfarande .. Nu ska jag hjälpa min kära sambo .. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback