POWER NAP

2008-02-18 19:39:53 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu har jag o William tagit en liten Power Nap , det behövdes mest för willepilles del för han va super grinig o tröttis . Men nu får han hålla igång nån timme till innan det är dags för han att sova för natten :) Imorn ska jag visst tvätta såg jag på almenackan , trodde jag skulle tvätta på onsdag men det skulle jag väl visst inte då :p haha ^^ .. jaja där ser man . Längtar tills på torsdag , då vi ska åka till min gamla hemstad Borås och hälsa på lite .

Ska gå till min bror Bosse & min syster Eva-Lottas grav o lägga en blomma och även till Pappas grav o lägga en blomma och prata lite , ♥  Saknar dig något fruktansvärt ! & hälsa på Mamma med såklart , så hon får träffa sitt barnbarn lite med , tror allt att hon saknar honom :) Sen blir det åka hem till Frida & Philip och busa lite (: .. Ska bli så skoj att äntligen få träffa er , efter att ha pratat en evighet i telefon & på MSN ! :- )

Kommentarer
Postat av: Walle

powernap kan vara skönt!

2008-02-18 @ 19:44:54
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

så gullig header:D

2008-02-18 @ 19:45:17
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback