SÅNGEN OM CARINA BERG , HAHA ^^

2008-02-26 22:10:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Björn Gustavsson - Sången om Carina Berg

Du är en blick och den är mörk och den är varm
Och jag vill dansa med din midja i min arm
Du är doften av viol, du är restskatten från fjol
Du är en helt fantastisk tjej, du är Beatles och Leila K
Du är glad och elegant, du är laktosintolerant
Du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch
Jag kan diska, laga mat, vara i tid och aldrig sen
Och jag tycker det är jättekul att lyssna på problem
Du är en doft du är ett ljud du är en färg
Denna sången är till dig Carina Berg

Carina jag tror vi två passar bra ihop
Häng med mig hem till Götet och gör slut med Kristian Luuk
Carina du är änden på min fantasi
Du är brödet man vill lägga korven i

Du är hej och skepp å hoj, du är soda streamad O'boy
Du är allt en man kan få, du är bättre'n Die Hard 2
Du är Jane och jag är Tarzan, gör slut med han från Hassan
Jag är.. Du är vacker och unik, min pappa är rik
Jag har tre meter i tak, och lakan utav sammet
Du kan få mitt nummer av Kristian, efter programmet
Carina Berg mitt hjärta slår så hårt för dig
Så gör slut med Kristian Luuk bli ihop med mig

Carina låt oss vandra natten vidare
Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare
Carina jag står chanslös jag är evigt din
...dansa...ganska.. lätt i plockepinn
Jag tror att ..du..mig... om du tänker om
[email protected]
Jag vet att vi skulle passa bra ihop
Så kom igen Carina gör slut med Kristian Lu

Kommentarer
Postat av: lotta

Ååå den är så bra!

2008-02-27 @ 09:10:02
URL: http://lottajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback