TORSDAG

2008-02-28 13:58:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Japp då var det Torsdag då , alltså snart fredag vilket innebär helg och då ska vi gå ut och festa , det va ett tag sen nu så man får passa på ibland :) hehehe .. William ska vara hos sin faster Nathalie :p

Idag har vi varit ute o gått i ja nästan 4 timmar ! Supergott :) Är ju skit fint väder idag så man har nog bränt några kalorier ;D Åsa va med oss o gick , sen lunchade vi på Sibylla ;) Gottigt med onyttig mat så nu behöver jag inte äta nått förrän vi ska äta middag här hemma .

Kanske ska gå o ta mig en tupplur jag & William om det behagar han att vila lite med mammsen , eller om han bara vill leka , lilla busen ! Jag är lite tröttis . *Gäsp*

Kommentarer
Postat av: Linda

gud så skönt att gå i 4 timmar :)

jag skulle också vilja men har blivit lite dålig på att gå nu igen då jag redan gått runt överallti hela enköping flera gånger om :(

2008-02-28 @ 17:53:05
URL: http://mammiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback