UTGÅNG

2008-02-29 16:43:45 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Det blir att vi går ut idag istället , för Jörgen fick en spelning imorn , så då vart det bara att byta dag helt enkelt :) Vi har varit hurtiga idag igen , vid 11 tiden gick vi ut och gick till ÖB , shoppade lite godis till oss och till vovven , även sån där , kaffe , te & pasta behållare i frostat glas . Super snygga tycker jag ! :) Sen gick vi ner till Sand o kollade läget , Jörgen hjälpte Björn att sätta ihop en byrå . O sen gick vi o åt lite , va ju tvugna att få lite mat i magen :)
Gick hem till Jörgens mamma och lämnade William där , eftersom han ska sova där inatt :p

Så nu sitter jag här , har tagit mig ett bad , jörgen ligger o sover och jag ska väl snart börja fixa mitt hår , det tar ju som sagt sin lilla tid att få det att se lite normalt ut , så det inte står åt alla håll vilket det har en tendens att göra . sen ska vi påbörja alkoholintaget :) HAHA ^^ .. Sen blir det att packa lite saker som William behöver för natten och morgondagen .. Nej nu ska jag bege mig in o blåsa håret . Höres imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback