1 Januari 2oo8

2008-01-01 01:29:51 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja då var det nytt år nu då .. Hmm , känns knas .. För detta året fyller jag 20 , lilla jag ska bli stor ;) hehe ..
William fyller 1 år i år . Tänk när min lilla pojke blir så stor =) I Mars firar jag o Jörgen 3 år som förlovade , tänk att det är 3 år sen han satte en vacker guld ring på mitt finger . Tänk va tiden går fort .. Ja hur som helst är jag väldigt lycklig över hur jag har det just nu :-)

Nyår firade jag tillsammans med williams farmor/farfar/fastrar/farbröder & kusiner :) Vi käkade potatis gratäng , o fläskfile :) Mums .. och till efterätt va det kladdkaka med grädde , mums =) William somnade strax innan tolv slaget när jag satte ner han i bilstolen . sen va jag ute o tittade lite när dom pangade , men gick in med Liam , för han satt o höll för sina öron . sen satte vi oss o kollade på Brum på datan o då höll han på o somna lilla sötnosen .
Sen körde Williams farfar hem oss , så han ligger o sover nu o jag sitter här en sväng innan jag oxå ska gå o lägga mig . Är allt lit trött om jag måste erkänna det .

Grattis Jessica (Williams faster/fadder) på 34-års Dagen .
Grattis till min lilla Evelina som fyllde 6 år 31:a December -07 .

Kommentarer
Postat av: jessica

tack tack

2008-01-01 @ 10:53:02
Postat av: Rebeccas

Gott nytt år ! - God fortsättning!

2008-01-01 @ 23:55:40
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback