BAD & KVÄLLS MYS

2008-01-28 21:52:28 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Efter att jag kikat på Unga Mödrar tog jag mig ett skönt avkopplande bad , jörgen hade kommit hem då med , så han tog hand om william . låg där o bara mådde as bra , körde en hårinpackning oxå , måste ju vårda håret oxå som resten av kroppen . håret är mycket mjukare o skönare nu . va mycket lättare att borsta med =O) För dom som känner mig , vet att jag har rät tjockt hår , så jag kan knappt borsta det när det är blött , måste alltid föna det torrt =/ vilket är ganska jobbigt .

Har ätit lite nudlar tills kvällsmat , nyttigt eller hur? Men vi hade inget gott pålägg hemma så det fick bli det ! =O) Jörgen är ute med rocky nu , sen tror jag att det snart blir sängen .. =) Är ju en morgondag oxå , som man ska orka med . Med massa bus med wille , han busar ju en heeeeeel del numera , så skoj o se hur mycket han utvecklas nu =O) .. nej om man skulle göra ngt annat nu ..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sov gott

2008-01-28 @ 22:55:55
URL: http://alexandramariameyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback