Besök ;D

2008-01-01 20:16:09 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Började tvätta vid 16 tiden , håller fof på med dt , fast ska bara hämta upp tvätten ur tvättstugan inte gjort dt än :p hehe . ska bara orka ;) Idag har Åsa , Micke , Thea & Melwin vart och hälsat på oss :) Vi bjöd på lite fika , mjuk pepparkaka & sockerkaka .. Thea hittade våran toblerone i skafferiet så hon gick o mumsa på den lite granna . Sen kom även Mia o sa hej (förlåt att jag inte va så väldans social) Vi fikade o tjötade , en massa . Gosade med ungarna . Jag fick kramas massa med min gosunge Melwin . Sen blev Thea lite ledsen för hon saknade sin katt (hennes favvo gosedjur) så jörgen gjorde sitt bästa med att göra henne glad igen , och det lyckades han med , med sin comradios , det tyckte hon va superkul , för man kunde ju prata i dom , så hon ville ta med sig en hem :p Hon är så go den lilla tjejen :) Så nu har dom åkt hem för en liten stund sen , så jag tänkte skriva några rader .

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du blir nöjd sweety :D

2008-01-02 @ 00:42:27
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback