BILEN =/

2008-01-25 09:50:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Bajs oxå , våran bil har pajjat , pajjade igår när J skulle åka o hämta sin pappa , den bara stannade o ville inte starta igen , perfekt nu när vi hade saker planerade att göra för idag =/ Hoppas J kan hitta felet på bilen så vi kan laga den , har ju en del saker vi behöver göra idag . Hoppas iaf att det löser sig !

Har precis matat William , blev gröt till frulle för han idag ! o jag dricker te som jag brukar göra . Wille är hos sin pappa o bråkar . Han har blivit så vild våran buse mer vild än tam just nu =p hahah .. även bestämt sig för att sluta sova på dagarna o somnar han så är det bara små små stunder , han tror väl att han är större än vad han är . Men icke då , han kommer alltid vara våran lilla bäbis ! <3

Ska väl plocka iordning lite här hemma , o se vad man kan hitta på för skojjigt .. ska iaf gå och stoppa i mig en ibumetin för jag har mensvärk =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback