DESIGN

2008-01-04 20:06:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Frida har vart sååå snäll och hjälpt mig med min design på bloggen så nu är den superduper snygg eller vad tycker ni? Jag tycker det iaf och trivs med den jätte mycket :-) Hoppas p att jag ska få i säng William lite tidigare än igår , igår somnade han inte förän halv 12 ungefär , vilket jag tycker är försent . Försöker att få han i säng mellan 21-22 varje kväll , men det är inte alltid man lyckas med det . Så vi får väl se hur det går ikväll ..
Har precis ätit lite kvällsmat , blev lite nudlar :p hehe .. ska gotta mig med lite chips sen , vilket är väldigt bra för figuren eller hur? haha .. men jag orkar inte bry mig .

Blir bara så trött när man läser om alla skönhetsideal , att man ska se ut så , klä sig så , äta på ett visst sätt . Nej , jag anser att man ska äta det man vill , klä sig i kläder man trivs i ! Va sig själv helt enkelt , skit i vad alla andra tycker och tänker !

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: mezzie

Här ska jag bara vara en soffpotatis ;-P
har extrema förvärkar och ont i varenda del på kroppen :-/
Så lugna gatan här,med dip och morots stavar!
Kram och ha en fin kväll!

2008-01-04 @ 20:39:24
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback