ENSAM

2008-01-26 21:56:05 Dagboken
» Kommentarer(2) «


då blev man precis ensam , älsklingen åkte precis ner till Sand , han ska spela där ikväll .. Tråkigt för mig bara som får sitta hemma ensam =/ Men det får gå . Jag har ju själv valt detta livet , fast å andra sidan så är det ju nu livet börjar , när man blivit mamma . Finns inget bättre än att vara mamma , visst är det jobbigt ibland , men det bästa som finns . skulle inte vilja byta bort det mot något . Den kärlek vi har för William går inte att mäta sig med något annat . Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorade honom =/ Skulle kunna dö för han ..

image244

Är vi inte söta?

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jo det är ni verkligen :) han är 187 cm, så jag tycker han är ganska lång, jag med mina ynka 159 :p njaa han har väl inga riktiga "intressen" eller så.. han skulle nog bli glad för en ny bil men så långt räcker inte min föräldrapenning.. :P

2008-01-26 @ 22:39:40
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Bea

Jo ni är jättesöta :)

2008-01-26 @ 22:42:44
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback