FÄRGAT HÅRET

2008-01-17 18:29:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja då är man nyss hemkommen .. Har precis fått lite mat i magen , har inte ätit på hela dagen :/ fyy på mig ! Vart på Ica Maxi idag och lämnat in en ansökan så jag oxå kan få ett Ica kort , :) Sen blev det hem till Jessica för hon skulle färga mitt hår , eller min utväxt så nu är man blondie igen =) Sen fick jag ju följa med min kära sambo när han skulle klippa sig , det var välbehövt måste jag säga , han var väldigt långhårig . Men nu är han snyggo igen min älskling ..

William har haft en jobbig dag idag :/ Vart jätte ledsen , skär i mitt hjärta när han är så ledsen .. Lät som att han hade ont så han fick en alvedon o sen sov han en stund o nu är han mkt gladare , mammas lilla kille ! Nu busar han för fullt o är mer vild än tam just nu .. hihi

Kommentarer
Postat av: Katja

Vill se kort på frillan din sambo gillade...så fota gärna när du fixat den :-)!

2008-01-17 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback