GOD NATT

2008-01-26 00:16:21 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu är det natten , har ganska nyss fått tillbaka min älskade väska , som jag glömde hemma hos jörgens mamma . hur skulle jag annars klara mig utan min underbara moobil , skulle inte klara natten .. eftersom jörgen snarkar en hel del , så har jag på mig mitt headset o radio på , så jag kan sova , annars är det helt omöjligt .

Pratat med Frida oxå massa i telefon nu på kvällen , pratade om verkligen ALLT  , fast det va mest skit om jag ska vara ärlig . tror jag ska gå o sova nu , för jag är äckligt trött . måste pussa på William innan jag kryper ner i sängen bara . Saknar min älskling jätte mycket , det är så tråkigt att vara ensam .. men jag vet att vi behöver vara lite på varsitt håll med , men kan inte hjälpa det .. saknar han massa mycket !

Ni glömmer väl inte att titta på dom söta bilderna på William här nedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback