HANDLING

2008-01-16 19:56:00 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu i eftermiddags fick jag sålt vårat gamla köksbord , så skönt att bli av med det . Fick sålt det för 300 , han försökte pruta ner det till 200 men ICKE , 300 eller inget alls , ska ju inte förlora helt på det . Sen åkte vi iväg i blåsten och handlade på Ica Maxi , behövde ha lite olika saker hem . Mjölk o sånt tar slut rätt fort i våran familj . Blev lite go glass till mig , som jag kan gotta mig med , *Glassmonster* som jag är ! :)

På lördag ska vi ha lite fest här hemma med , ska fira J eftersom han fyller år imorn .. Kommer hem lite vänner till oss o dricker lite gott , funderar på om vi skulle bjuda på tacos , Vad tycker ni? Sen efter det är tanken att vi ska gå ut på krogen .. Hoppas jag inte är alltför bakis på söndag . Nathalie (Williams Faster) har iaf ställt upp som barnvakt då ! :)  

image222

image223

Pappa , jag önskar du kunde se våran goding .. <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Marie! fest utan mia:/ hur skall de sluta???

2008-01-16 @ 20:01:40
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Anonym ;)

tror att han både ser o tar hand om er goding :)

2008-01-17 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback