INGEN RUBRIK

2008-01-11 17:48:58 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Kom inte på någon rubrik så vi skiter i den helt enkelt :p haha ..
Ja hela BDB har ju havererat just nu , nån som gjort intrång på den o snott nån databas lista , så jag har suttit o ändrat lösenordet på massa sajter . Har tjötat med Frida en del i tele idag (vi pratar bara massa skit) hahah .. Det är skönt att ha någon att ventilera lite saker med , eller bara sitta o snacka skit , jag längtar tills vi träffas ! Tror vi kommer ha massa skoj ihop fkt ! :)

Har inte gjort så mkt annars , vi har fått upp spegeln nu , o en tavla till .. o lite annat bös . så nu har vi det fint här hemma :-) man trivs mer o mer . william somnade igen för en stund sen efter att han hade ätit så nu ligger både han och pappsen o vilar lite .

Stackars lilla Thea (kompisens dotter) har åkt på lunginflammation , jag tycker så synd om henne ! så jag sänder en bamse kram till dom !

Kommentarer
Postat av: Frida

Lätt att vi kommer ha kul ihop! :)

2008-01-11 @ 22:42:59
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback