KALAS

2008-01-20 20:35:48 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har de vart fart hela dagen :p Va iväg till Blomsterlandet i förmiddags o handlade lite blommor eftersom J fick presentkort på 500 :- i present så åkte vi och handlade lite ;) Köpte även present till Liam , en tröja och 2 par kalsonger . o lite blöjor till William . Sen åkte vi hem och fixade lite med blommorna , så nu har vi det jätte fint hemma .

Sen kl 15 började Liams kalas .. Bjöds på kaffe , tårta o kakor . Va jätte trevligt o både liam o william busade massor . sen satt vi där o dega en sväng sen fick vi åka hem för det kom några killar från Nossebro o skulle köpa köksbordet som jag hade ute på annons . skönt att bli av med det o bli några hundra lappar rikare :p

Nu ska vi mysa lite ikväll , ska kolla om vi har nån bra film på datorn som jag kan bränna ut . nu ska jag gå o pussa på mina killar , ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback