KRYSSNING !!

2008-01-12 21:00:57 Dagboken
» Kommentarer(3) «


JAAAAA ... Vi ska åka på kryssning , den 29:e denna månaden , jag vann en gratis kryssning ! Sthlm - Mariehamn . Så jag har bjudit med mig Jörgen , + 3 vänner ! :) Ska bli så jävla skoj , shoppa på taxfree och dricka sprit , kan det bli bättre på en TISDAG ? haha .. jaja , så kan det gå .. Men fanns inga lediga resor på helgerna så då fick vi ta en vardag istället .. Men det går lika bra , jörgen är ju pappa ledig nu ändå , så för oss spelar det ingen roll .
William ska sova hos sin faster då när vi är iväg , skönt att komma iväg lite utan barn oxå , o få rå om varandra .. Känns som att vi kan behöva de ! :)

Nu är det sagan om ringen , sista filmen på tv . ska sätta mig o fortsätta kika , medans jörgen står i köket o bakar chokladbollar , visst är han duktig ? det händer ju inte allför ofta ! HAHA ..

image218

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad vann du kryssningen på?

2008-01-12 @ 23:40:58
URL: http://www.nogg.se/LisaDahlberg
Postat av: Jörgen

Lilla hjärtat utan mig hade du inte vunnit kryssningen....... hehe......

2008-01-13 @ 09:29:26
Postat av: Melinda

Guud va kul :D Grattis !

2008-01-13 @ 15:29:15
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback