KVÄLL

2008-01-23 21:01:42 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då va de kväll . precis fått William att somna , somnade så skönt i mammas famn . Skönt när han blir så lugn efter att ha vart uppe i varv o busat så som han har gjort idag , en riktig buspelle ! :p hehehe .. J är iväg och hjälper sin bror lite , så vi är ensamma här hemma en liten stund ! :)

Inte gjort så mkt nu på kvällen , William har kört runt i gåstolen medans jag gått o plockat lite o plockat i diskmaskinen . Ska snart sätta mig och titta på Riskförlossningar på TV4Fakta !
Tittade alltid på det när jag va gravid , o blev en aning förlossningsrädd , sådär i början på graviditeten . Men nu är det bara mysigt att se när dom små liven kommer till världen , även fast det är jobbigt för mammorna ..

Ägnar en tanke till Heath Ledgers Familj , (Han dog idag) endast 28 år gammal . Och har en liten dotter född 2005 . Så hemskt när en sån ung människa tar livet av sig . speciellt när man har familj =/ så mina tankar går till hans familj ikväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback