LIAM 2 ÅR

2008-01-09 21:52:26 Dagboken
» Kommentarer(6) «


Ja idag fyller ju Liam 2 år , GRATTIS GRATTIS !! Så vi gick hela familjen hem till Jessica vid fem tiden .. Då stog hon och bakade tårta , sen kom även Liams pappa Pekka o skulle gratta sin son . så vi käkade tårta . Den va jätte smaskig och god och satt fint i magen :) hihi . Blir kalas för Liam nästa helg då alla fått pengar så han kan få massa paket. Sen traskade vi hemåt vid 7 tiden för Emma skulle komma och hälsa på oss , och se hur vi bor .
Det kanske ni oxå är nyfikna på , men då kan ni stilla er hunger , för jag har fotat lägenheten idag och tänkte lägga ut bilderna lite senare :) Hursomhelst , Emma va ju här så vi pratade lite strunt som vi alltid gör och sen tittade vi på Victoria Secret Fashion Show!

Fick en kommentar i förra inlägget , en fråga hur min pappa dog , så det ska jag berätta ..
Han lämnade mig och min (sk familj) den 16 Januari :/  Några dagar innan själva dödsdagen hade han ramlat i hemmet och brutit lårbenshalsen , så han fick åka ambulans in till sjukhuset i Borås (eftersom han bodde där) och dom opererade han , va livrädd att han inte skulle överleva narkosen :'( Kände verkligen på mig att han överlever inte denna operation ! Va jätte ledsen hela dagen , och väntade verkligen på att mamma skulle höra av sig , hon ringde och berättade att hon vart och hälsat på pappa , och han mådde bra trots omständigheterna och va pigg så pigg som man kunde vara efter en sån operation. Samma eftermiddag ringde jag o sökte pappa på sjukhuset , blev kopplad kors o tvärs o hela tiden , men tillslut kom jag rätt , sköterskan fixade en bärbar telefon så jag kunde få prata med pappa , han orkade inte prata så mycket , för han hade ont . Men jag fick iaf fram orden , "Pappa , Jag Älskar Dig! " och sen la vi på .. Morgon dagen gick , o pappa va fortfarande pigg .. Sen kom dagen den 16 Januari , som skulle bli en av det värsta dagarna i mitt liv ! Mamma ringde även då , när hon vart och hälsat på pappa .. Tillståndet va oförändrat , han mådde fof bra! Sen runt 5 tiden tror jag klockan va , då ringde det dolt nr på min mobil , jag svarade inte . det ringde igen , tänkte att ja det måste väl vara nått viktigt då , så jag svarade ..
Det va min bror Lelle som ringde , och han berättade att pappa hade gått bort nu ! Trodde verkligen att han drev med mig , att det bara var ett stort skämt , men vem skojar om en sån sak? Fick veta att kl 9 skulle pappa köras ner till kylrummet , o ville jag komma o göra ett avsked så var jag välkommen till sjukhuset . Älskling körde mig självklart till Borås så jag kunde få säga hejdå till pappa .. Möttes upp av min äldsta bror Tommy o hans döttrar Isabel & Madde .. gick upp på avdelningen o där låg han , helt fridfull .. du var så fin pappa .. såg bara ut som att han sov . jag pussade han i pannan o sa hur mkt jag älskade honom .. <3

Jag saknar han ngt fruktansvärt .. ett års dagen närmar sig med stormsteg . Jag är glad att han iaf hann få veta att han skulle få bli morfar , och jag tror han är stolt över hur bra jag lyckats i livet , hur jag lyckades ta mig upp ifrån skiten o ordna upp mitt liv ! och vilken fin son jag fått , vilket fint barnbarn han fick . Pappa , vi önskar du fanns med oss .. <3 Älskar dig förevigt !


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag tror också att han är jätte stolt över dig!

2008-01-09 @ 23:01:19
Postat av: Mia

Så länge du lever, kommer han alltid finnas inom dig och vaka över dig! Självklart är han jättestolt över att du ordnat upp ditt liv...och nu sitter med sambo och världens gulligaste son.
Du är bäst!

2008-01-10 @ 02:07:05
URL: http://miamariah.blogg.se
Postat av: Ulrika

Han finns med dig och din son ska du se även om du inte kan se honom :)

2008-01-10 @ 03:44:45
Postat av: mezzie

*Kramar om* Är rätt säker på att din pappa är stolt över dej och han finns ALLTID vid din sida....
Kramar till dej!

2008-01-10 @ 08:47:23
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se
Postat av: my

grattis i efterskott då:)!

2008-01-10 @ 10:16:13
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Man blir lite nyfiken när du skriver att du har lyckats ordna upp ditt liv. Om du vill och inte känner att de är för privat skulle det vara spännande att få veta lite om hur ditt liv har varit.

2008-01-10 @ 11:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback