MIDDAG

2008-01-06 15:37:59 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Som sagt om kommentaren om gåstolen så känner ju jag min son bäst och har han endast där korta stunder , som ca 5 min ungefär , dessutom säger han ifrån när han inte vill . för det ska gudarna veta att han har en vilja utan dess like ;D hehe .. Så om han sitter där 5 min dödar han nog inte .  jaja nog om det !

Nu har vi precis ätit middag , blev hemmagjort potatismos och köttbullar , *Mumma* Det va super gott o satt precis där det skulle i magen :) William har sovit lite middag och vaknade givetvis när vi satt o åt . Men han fick ligga kvar i sängen o tjöta tills jag ätit upp . Och nu sitter han o tittar tv tillsammans med sin pappa . Har vart skönt att ha J hemma nu ett tag , kommer kännas jätte konstigt när han nu börjar jobba igen , får hoppas det blir snart iaf . Annars blir man inte rik ;p

Vad ska ni göra/har gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Soffie

Å vilken sötnos du har..

2008-01-06 @ 22:04:13
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Sabine

Jag har bara tagit det lugnt idag :)

2008-01-06 @ 22:33:15
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback