NÄRMAR SIG

2008-01-04 23:52:51 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja ett års dagen närmar sig , o det känns vill jag lova ! Tänk att det redan gått ett år sen jag fick det där hemska samtalet av min bror . :/ Och jag tog det bara som ett skämt , medans jag visste djupt inne i mitt hjärta att det va inget skämt . Hela resan då till Borås va extremt jobbig då jag skulle få säga farväl , tusen tankar flög igenom mitt huvud , alla minnen med dig kom oxå . Tänker på dig ofta ska du veta .. Även om jag inte pratar om dig så ofta så finns du alltid i mina tankar , känns jobbigt på ett sätt nu när det närmar sig , kommer säkert va jätte ledsen den 16:e :( Saknar dig som bara faan .. Önskar jag bara kunde få krama dig o berätta hur mycket jag älskar dig .. (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback