NERE =/

2008-01-23 12:48:10 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Usch , jag känner mig jätte deprimerad verkligen , vet inte alls va det beror på .. Säkerligen det tråkiga vädret som är nu .. Jag vill ha sommar nu , och värme , trött på denna jävla kylan o allt ! Nu sitter jag hemma ensam med William , fast han sover . J är på Knorren med Rocky så han får springa av sig lite . Har börjat med mina p-piller nu . Man skulle börja äta dom när mensen startade o det har den gjort nu . så jag kommer väl vara svin sur nu ett par dagar , =/ jaja .. så kan det vara ..

Kommentarer
Postat av: angelica

Håller med dig om vädret. Skit surt är det. Här snöar det nu och jag som tänkt gå långpromenad men ikke. Vi har typ 20 grader i huset bara.
Det med att du är deppig kanske är p-pillerna som gör? Jag var deppig och nere i början när jag satte in p-staven. var la det i ca 1-2 veckor.

2008-01-23 @ 14:34:35
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback