ONSDAG

2008-01-09 15:35:44 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja imorse höll vi på att försova oss , vaknade vid halv 10 , petade på J att han skulle gå upp för jag skulle vara hos tandläkaren halv 11 , så han går upp men tror ni inte jag somnar om då , o vaknar 10.05 , så det va bara att hoppa upp ur sängen klä på mig , o sen klä på William o ge han en ny blöja , och sen klä på han o packa in han i bilen . Dom fixade min framtand idag , som det va lite karies på :/ sen fick jag en ny tid i nästa månad då dom ska göra klart min rotfyllning :/ ja usch , det kommer göra bajs ont , och jag hatar det . Men jag har ingen annan än mig själv att skylla !

Sen när vi kom hem , så la jag mig i ett varmt bad för jag hade så satans ont av min ichias , (som jag hade när jag va gravid) kunde knappt gå utan att det gjorde så ont , men det släppte av värmen , lite smått iaf :-) Nu känns det inte lika mkt , sen har jag ont i typ äggstockarna känns det som , fast det går uppåt :/ Knas de där .. Vet inte va det kan vara , men har tagit en Ibumetin emot det , o det släppte efter en stund ..

Älsk har flyttat modemet o fixat med lite kablar idag , så nu ser inte allt ut som en enda röra :) heheh ..

Vad har ni gjort idag ?

Grattis till Williams Kusin Liam som fyller 2 år idag !!

image198

Kommentarer
Postat av: Mia

jag har också ont som tusan i mina äggstockar, hugger till och värker. fast d är väl min ev. sjukdom som skapar trubbel där nere i livmoderns regioner. haha

2008-01-09 @ 20:44:37
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback