ÖPPNA FÖRSKOLAN

2008-01-07 20:20:12 Dagboken
» Kommentarer(9) «


Idag kom Åsa bort till oss vid 4 tiden , så vi gick tillsammans till ÖF , Vi va inte så många som kom idag , bara 4 mammor med mig . Men skönt att va så lite oxå , tyvärr var ju Heffaklumpen där :p haha .. Ingen som gillar henne egentligen . men men , det är ju öppet för alla så . Så har vart hemma en liten stund , J ska hjälpa sin pappa med att köra lastbil inatt så vi blir ensamma :/ menmen .. Vi ska nog klara detta alldeles utmärkt , det brukar vi ju göra :)

Blir så förbannad på föräldrar som lämnar sina sjuka barn på dagis , för dom inte har råd att vara hemma med ungen , tack vare detta har min kompis dotter spytt ner halva lägenheten o fått en jävulsk hosta IGEN .. Blir så jävla trött på denna sort av föräldrar , har ni inte råd att vara hemma med barnen , skaffa då förhelvete inga barn!!

Usch , kände bara att jag behövde få ur mig det där ...

Och du anonym , jag tar visst med mig min son till affären .. men när det krockar med hans mat/sov tider o hans faster som mer än gärna tar han den lilla stunden kan ta han , så ser ja det bara som ett plus . Så hellre än att han ligger i vagnen o gallskriker , o att hans faster kommer o tar han i ca 30 min det tar . så varför inte?
Sen är det väl inte ditt problem om jag tar med han eller inte ? Eller?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha är heffaklumpen den jag tror det är ? :D

2008-01-07 @ 21:34:47
Postat av: Anonym

Klart man ibland lämnar barnen på dagis trots att dom kanske inte är pigga, folk är inte gjorda av pengar och i vissa förhållanden jobbar faktiskt BÅDA två!

2008-01-07 @ 21:59:26
Postat av: Anonym

Alltså, man FÅR INTE lämna barnen på förskolan när de är sjuka. De är också jävligt egoistiskt, för barnen orkar inte med den verksamhet som pågår under dagen. De är barnet som får lida, INTE föräldrarna.
Som marie skrev, har man inte råd skall man inte ha barn!
Jag vet, jag har varit i branschen ett par år!

2008-01-07 @ 22:37:08
Postat av: Anonym

Vill man ha kommentarer så får man ju ta det oavsett. Man måste få ha synpunkter.

2008-01-07 @ 23:20:43
Postat av: Nathalie

men om man ändå ska skriva å gnälla så kan man ju skriva sitt namn med

2008-01-08 @ 00:03:59
Postat av: Lotta

Inte för att vara den som är den, men man kan ju faktiskt välja affären då det inte är dags för mat eller sömn för barnen :)

2008-01-08 @ 00:11:53
Postat av: Therese

tycker det är bra att William inte är med i äffaren,tänk på den äkliga luften o all skit det är där! så kan man så ska man undvika köpcenter för dom små..och håller med om föräldrar som lämnar sina sjuka barn på dagis..!

2008-01-08 @ 10:55:29
Postat av: Anonym

ärligt talat kan inte marie å jörgen få göra som dom vill i sitt liv. vill dom låta någon passa william när dom handlar låt dom göra det. vill dom låta william sitta i sin gåstol låt dom göra det. dom väljer själva hur dom ska göra å inte.

2008-01-08 @ 11:34:15
Postat av: jessica

men e barnet sjukt å dom smittar av nåt slag få får man hålla sina barn hemma, så e det faktiskt..men tänker bara på pengar så skaffar man inte barn heller, barnen får ju gå först å att dom får vara friska innan serru..sluta å gnäll nu =P

2008-01-08 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback