PROMENAD ..

2008-01-04 16:54:33 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu är min blogg fixat , den har vart lite under konstruktion men nu är det fixad o jag är igång o bloggar igen :-) Igår kväll tog jag o J en promenad på kvällen till Hemköp för jag blev så äckligt sugen på nått gott , det blev chips o dip denna gång . Men när jag väl kom hem så va jag inte sådär jätte sugen längre men åt lite ändå :) Idag har jag vart ute och promenerat i 2,5 timme med Åsa & Thea . Va skönt det va att komma ut o röra på sig lite , behövs ju så att säga hahah .. Nu ligger min lille plutt o sover han va skit sur o typ en del övertrött eftersom det inte passade herrn att sova i vagnen när vi va ute o gick så fick han göra det när vi kom hem istället . Får väl se när han vaknar . Ikväll bli vi ensamma hemma , J ska spela på Sand . så vi ska väl gotta oss o kanske kika på film ..

Vi håller även att kolla efter nytt jobb till J , i andra städer .. Han har fått ett jobb erbjudande i Oslo , o tar han det jobbigt så kommer vi bara att träffas på helgerna för jag kommer inte flytta med till Oslo .. :/ Men Borås är väl ett alternativ vi funderat på oxå o kollar möjligheten , jag har ju ändå ett par vänner där , plus att min mamma bor där . Men samtidigt vill jag bo kvar här men ändå inte , jag är lite kluven i den frågan . Har ju börjat lära känna en del mammor här med barn i Williams ålder. Men jag saknar faktiskt Borås , så jag hoppas lite på att vi kan hitta ett jobb till han där .. :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Flyttar ni till borås så kanske vi kan ses lite då och då :-)

2008-01-04 @ 17:59:24
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback