PROMENAD ..

2008-01-08 17:39:12 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har jag , Älsk , Rocky & William vart ute på promenad , gick i nästan 2 timmar ! :) Det va super skönt att komma ut o röra på fläsket :) Man har ju en del fläsk nu för tiden , haha .. men men så kan det vara . Sen gick vi förbi J's mamma en sväng , dom har ju en liten söt labrador valp hemma hos sig nu som dom är fodervärdar till , en liten Nicko , han är super söt , så liten o tjock :) Nästan så man vill ha en liten valp , fast tyvärr funkar det inte just nu , iaf inte när vi har en liten plutt på snart 5 månader . inte när dom ska ut varannan timma o kissa .. Sen räcker det med Rocky för oss , han är ju som en valp i huvvet fast att han är 7 år ! Token !!

Nu håller jag på att tvätta med :/ Inte så värst kul , sjukt mkt tvätt bara :( 2 tvättkorgar typ fulla o sen några filtar + sängkläderna så ja , jag har att göra ikväll känns det som . Men det är skönt när man har lite rena kläder att ta på sig :) Usch o fy imorn ska jag till tandläkaren , o fortsätta med min rotfyllning :( Men som tur va är så är det gratis ett år till för mig , tills det året man fyller 21 ! Skönt att man slipper betala , för vette tusan hur jag skulle fått råd med det ! Nej , nu ska jag gå o mysa med min familj .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback