SHOPPING

2008-01-29 16:40:34 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Fullt upp idag kan jag lova så jag har inte hunnit blogga idag , *förlåååååt*
Vaknade vid halv 10 , då william ville ha lite käk , sen klädde vi på oss och åkte upp till Ica Maxi ( kommit på att vi är där rätt ofta ) haha .. Handlade lite smått o gott , så vi kan äta bakad potatis med kött sen =O) Sen släppte jörgen av mig i stan , för jag skulle träffa Åsa där , så skulle vi gå o kika lite .. blev lite shopping idag , blev en body + byxa inne på lindex , o pyjamas + jacka inne på Kappahl . så lite snyggt fick han , dock va det till mig jag skulle hitta nått , men som vanligt så slutar det med att jag kommer hem med kläder till Wille ist :p

Nu har vi bokat om våran resa på torsdag me , eftersom Pontus bangade så boka vi om så vi fick 2 st 2 bäddshytter ist för 4 bäddshytter . så jag o jörgen delar hytt , medans jessica o john delar hytt =) Detta kommer bli super skoj , :) *Längtar*

Ska nog fixa nått till magen nu , bara ätit en panini på hela dagen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback