SITTVAGN

2008-01-18 22:52:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vart dålig på att blogga idag , men har inte vart sådär alltför social idag eller bara mot Frida då .. Vi har haft så trevligt med våra telefonsamtal , tom Philip & William har pratat lite , William tyckte att Philips pappa skulle köpa en ny säng till honom ^^ Gooos !

Idag har vi vart på Ica Maxi igen .. Känns som vi är där jämnt haha ! Köpte det som behövdes inför imorron , lite chips , salta pinnar , Godis till mig . Eftersom J spelar på Sand idag . Köpt massa slödryck oxå , för imorn ska det festas :) Hoppas jag inte är alltför bakis på söndag , för då ska vi på Liams kalas . Fast han får sin present nästa vecka så vi hunnit inkassera lite pengar .

Annars har jag inte gjort så mycket nu på kvällen , mer än att prata med Frida i tele .. prata massa SKIIT , om både det ena o det andra , lr hur hjärtat ? :p

Som ni ser har Frida filat lite på min design o bytt layout =) Snyggt va ? Eller?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha akta så ingen klagar på att ni ska dricka ;D *u know what i mean*

2008-01-19 @ 00:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback