SNART

2008-01-31 08:48:13 Dagboken
» Kommentarer(3) «


snart åker vi ;D Wiiihoo .. Packat nästan allt nu , även packat ner alla saker som William ska ha med sig , men ger min nyckel till hans faster ifall det är något som skulle fattas , man vet aldrig med mig , jag är lätt glömsk , hihi ^^
Vi ska väl snart åka bort till jörgens mamma o lämna av både hund och barn , och vänta på att john kommer och hämtar oss så vi kan börja våran resa mot Stockholm .

Är hemma igen imorn kväll .. men det blir nog sent så vi hörs på lördag ^^ Kraaaaaaaaaam ..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du har kul nu på resan :)

2008-01-31 @ 14:55:57
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: mezzie

Åh ah sååå kul nu!
Det förkännar ni verklgien!
Kramisar

2008-01-31 @ 19:51:08
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se
Postat av: Mikael

Hej Mari de är din kusin Mikael som skriver. Jag skriver för att vi i familjen jonsson behöver komma i kontakt med din mamma. Be Eva-Britt ringa sin bror. Det är så att din mammas morbror gick bort tidigt i morse kl 04.00. Ha de gött

2009-08-01 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback