SÖNDAG

2008-01-13 11:22:41 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Guuud va han bråka igår lillplutten , ja som jessica säger att han fått vårat humör o temprament , jisses vill inte veta hur han blir när han kommer i trotsåldern , känndes som att han redan va det igår , o han är inte ens 5 månader än :p men men , det är ju sånt man får räkna med , men visst känns det som att man inte har tålamod alla gånger , men vi älskar våran plutt lika mycket för det .

Igår hade vi myskväll hela kvällen , gick o la oss vid ett tiden ungefär . och nu är jag o min älskling med o tävlar om en lyxkryssning oxå (värd 7000 kr) Hoppas vi vinner det , skulle ju vara skit skoj att få en sån resa gratis ! :) Skulle bli som en romantisk resa för oss , kan man ju behöva !

Idag händer det inte så mkt , ska ev ut o gå en promenad snart , röra lite på fläsket .

Kommentarer
Postat av: Linda

Vänta bara tills han får tänder & sånt. Då VÄGRAR dom sova för det mesta & bara skriker & bråkar.. Usch , inte trevligt,

2008-01-13 @ 12:13:33
Postat av: Nathalie

vad e det för kryssning då ? å vinner du så ska jag passa wille då med ;D

2008-01-13 @ 18:46:11
Postat av: jessica

det är inte alltid barnen känner av när dom får tänder, min stora pojk hade inga problem alls..sov gött

2008-01-14 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback