SÖNDAG

2008-01-20 10:01:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja gårdagen var jätte bra , vi va inte jätte mycket folk men det va alldeles lagom tyvär ser det ut som värsta bombnedslaget just nu så det blir till att städa sen när jag orkar , hela vardagsrumsbordet ser ut som fan , står groggglas , o ölburkar o skit över hela bordet :p Vi va på Sand igår , dansade lite granna o jag va JÄTTE full , som jag brukar bli när vi festar . Men jag mår defenitivt bättre idag än vad jag trodde jag skulle göra , är lite snurrig i bollen bara .. så nu försöker jag få i min lite nyponsoppa så hoppas jag att jag är på topp sen när vi ska på Liams kalas i eftermiddag :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Va gött att du hade kul igår och hoppas du mår bra på kalaset.

2008-01-20 @ 11:29:52
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback