SÖNDAG

2008-01-27 17:24:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Inte alls hunnit med datorn idag förän nu , det har varit fullt upp hela dagen ..
Imorse vid 10 gav vi oss ut o träffade Åsa o hennes 2 barn =) Gick en skön promenad , va jätte gott att komma ut o röra på sig , solen sken ju så var perfekt promenadväder ! Sen gick jag o william till hans farmor o farfar eftersom vi var i närheten där , william satt helt själv på bordet ett par sekunder . Han har aldrig suttit själv så länge .

Sen åkte vi till Överby , skulle shoppa nytt koppel till vovven , eftersom det andra hade gått sönder . blev även in på maxi o köpte lite blöjjor eftersom jag fått hem rabattkuponger så det måste man ju utnyttja . blev lite mat till lilleman . nya nappar till nappflaskan , hittade även en musikmobil till sängen , och present till Thea som fyller 2 år på lördag :) sen tog vi en trip till ö&b med , o shoppade kastrull =) ja så nu har vi kommit hem för en stund sen o jag håller på att tvätta , älskling ska laga kalopps nu .. så jag ska skala lite potatis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback