TVÄTTAT

2008-01-08 22:21:28 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja dåå var man äntligen klar med tvätten , skönt att det är gjort o nu blir det inget mer tvättande för om en veckas tid :) Har nattat Wille för en liten stund sen , så nu ligger han o sover så sött i sin säng , med nytvättade sängkläder . Man sover ju så gudomligt då :) Älskling har hjälpt mig och skaffat mig ett Bank-ID så jag kan fixa min föräldrapenning på internet o slippa skicka in massa papper o skit , även beställt ett bank kort med en bild på William på , så sött verkligen :) För endast 100 kr . Nu ska vi bara slappa för resten av kvällen .. o imorn förmiddag blir det att gå till tandläkaren :( jaja , vi hörs imorn ..

God Natt !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha ha så kul hos tandläkaren imorrn =P

2008-01-08 @ 22:55:43
Postat av: jonna

det kostar 900 för en "termin" eller vad man ska säga :)

2008-01-09 @ 15:26:05
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback