Ännu lite shopping ;)

2008-07-29 20:32:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Inte vart hemma på hela dagen så ja det känns skönt att äntligen vara hema o kunna slappa.. Imorse kom ju Åsa bort och hämtade upp oss, sen tog vi en ganska lugn prommis ner till stan, gick och kikade lite på SG Interiör & Design innan vi gick och mötte upp Karin & Therese, sen gick vi till Cafe Gillet och fikade. Dom hade lekrum där uppe så barnen lekte medans vi fikade.. Sen tog vi en tur på stan, farligt farligt nu när det är en massa rea överallt, haha! Jag shoppade iaf, kunde inte hålla mina fingrar i styr utan det blev lite kläder till lilleman..

Sen tog vi en prommis till Williams farmor och farfar och hälsade på.. Längesen jag och william va där nu, hade dessutom inget att göra så de passa perfekt, William blev så glad när han fick träffa sin favorit Nathalie :) Blir alltid lika glad när han ser henne, verkligen skiner upp som en sol.. Strax efter 19-tiden traskade vi hemåt, William va så trött, han hade ju inte sovit nån middag idag.. Så efter att han fått sin ögonsalva och ny blöja, fick han sin kvällsvälling och sen sa vi god natt.

Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ♥ ska komma hem från jobbet, han skulle vara hemma runt 22-tiden trodde han.. Fast han måste ju va döds trött så han kommer nog stupa i sängen med en gång när han kommer hem.. Förstår han, har man jobbat nonstop sen 04, ja tänk er själva? Men imorn skulle han visst bara lossa och sen skulle han vara ledig, så då får han vila upp sig inför nästa arbetsdag..

Ja detta blev ju ännu ett meningslöst inlägg, men ja bjuder på dt :) haha

       

Dagens Shopping! ;)

Kommentarer
Postat av: mezzie

hehe sån där tröja med nån bläckfisk på köpte jag till vår lilleman med idag plus ett par oranga kortbyxor i samma serie de had eju ta 2 reaplagg betala för ett perfekt ju :-D MEN det ÄR farligt med reor håller med fullt ut ;-) Kram

2008-07-29 @ 21:07:00
URL: http://mamatill2.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket säger Tuva =)

Fina kläder du shoppat till lill killen, från Exit istan eller? Hade dom nåt kvar?

Kraamar

2008-07-29 @ 22:46:55
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback